Czy sprzedaż pakietów programów telewizyjnych operatorom przez nadawców nie ogranicza konkurencji oraz czy nadawcy nie wykorzystują pozycji rynkowej na rynku reklamy? #UOKiK to sprawdzi!
Czy sprzedaż pakietów programów telewizyjnych operatorom przez nadawców nie ogranicza konkurencji oraz czy nadawcy nie wykorzystują pozycji rynkowej na rynku reklamy? #UOKiK to sprawdzi! https://biznes.interia.pl/finanse/news-uokik-sprawdzi-pakiety-nadawcow-tv,nId,4737052
2020-09-17, 16:11
Czy sprzedaż pakietów programów telewizyjnych operatorom przez nadawców nie ogranicza konkurencji oraz czy nadawcy nie wykorzystują pozycji rynkowej na rynku reklamy? #UOKiK to sprawdzi!

https://biznes.interia.pl/finanse/news-uokik-sprawdzi-pakiety-nadawcow-tv,nId,4737052
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.