Czy sprzedaż pakietów programów telewizyjnych operatorom przez nadawców nie ogranicza konkurencji oraz czy nadawcy nie wykorzystują pozycji rynkowej na rynku reklamy? #UOKiK to sprawdzi!
Czy sprzedaż pakietów programów telewizyjnych operatorom przez nadawców nie ogranicza konkurencji oraz czy nadawcy nie wykorzystują pozycji rynkowej na rynku reklamy? #UOKiK to sprawdzi! https://biznes.interia.pl/finanse/news-uokik-sprawdzi-pakiety-nadawcow-tv,nId,4737052
2020-09-17, 16:11
Czy sprzedaż pakietów programów telewizyjnych operatorom przez nadawców nie ogranicza konkurencji oraz czy nadawcy nie wykorzystują pozycji rynkowej na rynku reklamy? #UOKiK to sprawdzi!

https://biznes.interia.pl/finanse/news-uokik-sprawdzi-pakiety-nadawcow-tv,nId,4737052
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy